Garancia

Gyártó: GROHE AG, D-58675 Hemer, Hauptstrasse 137., Németország
Képviselet: Grohe Hungary Kft., 1037 Budapest Montevideo utca 3/a
Telefon: (06 1) 238 8045
Email: info-hu@grohe.com
Web: www.grohe.com/hu
Minőségi osztály:  I. Osztály

Keves Vásárló!

Köszönjük, hogy GROHE terméket választott!

Kérjük beszerelés illetve használatbavétel előtt  figyelmesen olvassa el a Garanciajegyben leírtakat. A leírtak betartása esetén hosszú időn keresztül élvezheti a GROHE termékeket kiváló minőségben. Termékeink csomagolásában a szereléshez szükséges információkat tartalmazó ábrákkal ellátott tájékoztatót talál. Amennyiben ezen tájékoztató és a szerelési útmutató nem ad elegendő segítséget, kérjük keresse fel a www.grohe.hu oldalt, hívja képviseletünket vagy szervizeink valamelyikét. Mindenkor szívesen állunk rendelkezésére.

Garanciális időtartam:

A garanciális időtartam a beüzemelés napjától számított 5 év, amennyiben a beüzemelés a vásárlás napjától számított 1 éven belül megtörténik. Ellenkező esetben az 5 éves garancia a vásárlás napjától számít. A GROHE kibővített garanciális feltételek esetében az alábbi linken található iránymutatás érvényes:

http://downloads.grohe.com/files/hu/pdf/local/Grohe_Professional_kiterjesztett_Garancia.pdf

Kibővített garancia a következő link alatt található termékekre érvényes:

http://downloads.grohe.com/files/hu/pdf/local/Kibovitett_garancia_termekattekintes_HU.pdf

Cseregarancia:

Amennyiben egy Grohe termék csomagolása a vásárlást (vagy szakember által igazolt beüzemelést) követő 3 napon belül meghibásodik, és ez a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza, úgy a terméket az eladó szerv a vásárlást igazoló számla ellenében köteles kicserélni.

A 3 napon túli meghibásodás illetve hiányos csomagolás esetén kérjük forduljon szakszervizeink valamelyikéhez.

Garanciális feltételek:

Termékeink  teljesítik a technika mai követelményeit, a vízvezeték szereléssel kapcsolatos előírásokat és a bevizsgáltatási kötelezettségeket. Garantáljuk, hogy termékeink kifogástalan minőségűek, megfelelő módon kerülnek leszállításra, valamint rendeltetésszerű használat és karbantartás mellett – a mellékelt termékinformációk és kezelési utasítás szerint – hosszú távon megbízhatóan működnek.

A GROHE szerelvények kizárólag ivóvíz és használati meleg víz rendszerek üzemeltetésére alkalmasak!

A szerelvények vízhálózatba történő beépítése előtt javasoljuk az ivóvízhálózat átöblítését!

A csaptelepek szerkezetének megóvása érdekében ivóvízszűrő beépítése javasolt! (szűrőfinomság 60-90 mikron)

Abban esetben, ha a meghibásodott termék belsejében a javítás során a szakszerviz mechanikai szennyeződést talál, ami egy esetleges szennyezett ivóvízhálózat okoz (ez a jelenség áll fenn, ha például nincs rendesen átmosva a rendszer, vagy a központi szűrő nem megfelelően szűri meg a bejövő vizet), a garancia érvényét veszti és a javítási díjat a felhasználónak kell téríteni.

A garanciális időn belül termékeink minden működési hibáját kijavítjuk, ha a GROHE AG-t terheli a felelősség. A hiba elhárításakor a GROHE Hungary Kft., vagy a kijelölt szervízpartner joga eldönteni, hogy a hibás alkatrészt kijavítja, kicseréli, vagy csereterméket biztosít.

Garanciális időn belüli esetleges garanciális javítás esetén felhasznált anyagok árát, kiszállási díjat és a kapcsolódó munkadíjat (postázási díjat) a GROHE Hungary Kft állja.

Szándékosan okozott sérülések nem essenek  a garanciális feltételek alá.

A GROHE Hungary Kft. szerződött partnereihez történő  szállítás során keletkezett sérülések esetében helyszíni jegyzőkönyvvel, fényképpel dokumentált reklamációt áll módunkban elfogadni.

Az alábbi esetekben  a garancia nem érvényesíthető:

  • Beépítés időpontjában érvényes szerelési előírásoktól való eltérés
  • Nem a meghatározott felhasználási területre történő beépítés
  • Nem a GROHE AG által javasolt tisztítószer használatából adódó felületi sérülések, elváltozások  – agresszív tisztítószerek használata esetén. Javasolt tisztítószer lásd ÁPOLÁSI UTASÍTÁSOK fejezetben!
  • Vízkőlerakodás – javasolt tisztítószer lásd ÁPOLÁSI UTASÍTÁSOK fejezetben!
  • Felületi szennyeződésektől keletkezett elváltozások

A garancia megszűnik, ha a szerelést nem szakszerűen végzik, vagy a javításhoz nem eredeti GROHE alkatrészt használnak.

A garanciális csere/javítás folyamán lecserélt, hibás alkatrész a GROHE tulajdonát képezi.

Ápolási útmutató:

A krómozott és színezett felületű szerelvények tisztításához – agresszív tisztítószernek minősülő – sem sav, sem lúg alapú tisztítószer nem használható, kivételt képez a citromsav alapú tisztítószer. Ilyen termék a GROHE GrohClean tisztítószer. A vízkő lerakódásának megelőzésére elegendő naponta egyszer a szerelvényt szappanos vízzel lemosni, és puha, nem karcoló kendővel szárazra törölni. Makacs szennyeződések esetében – mint pl. vízkőlerakódás – használjon GROHE GrohClean citromsav bázisú tisztítószert. A GrohClean terméket keresse a GROHE kereskedőknél!

HIVATALOS GROHE MÁRKASZERVIZEK

KIRCH-SZER-VIZ KFT. 

1133 Budapest, Váci út 86/B.
Tel: 06 1 350 31 44
Fax: 06 1 288 0779
Email: szerviz@csapszerviz.com
Budapest, Pest, Fejér, Komárom-Esztergom, Nógrád, Vas, Zala és Győr-Moson-Sopron megye

SZAKONYI ZSOLT

Tel: 06 20 510 4001
Email: szakonyikft@citromail.hu
Bács-Kiskun, Pest és Jász-Nagykun Szolnok megye

AURA STÚDIÓ

Mobil: 06 20 954 8558

Email: aura@auraspa.hu

Veszprém és Fejér megye

SZINA 2000 Bt. MISKOLC

Mobil: 06 30 998 7433

Email: zoltan.szikora@gmail.com

Borsod-Abaúj-Zemplén és Heves megye

KIR-KOP KFT.

Tel: 06 30 947 0240
Email: kirkop@t-online.hu

Baranya, Tolna, Somogy és Bács-Kiskun megye

DERJANECZ VILMOS

Mobil: 06 20 496 3094
Email: derjaneczvili@gmail.com

Csongrád és Békés megye

 

GARANCIAJEGY

ELADÓ TÖLTI KI!

Termék megnevezése: ………………………………………………………………………

Cikkszám / azonosító: ………………………………………………………………………

Vásárlás dátuma: 201…….., ………………………………….. hó ………… nap.

Közületek esetén:

Beüzemelés időpontja: 201…….., ………………………………….. hó ………… nap.

Beüzemelés helye : ………………………………………………………………………

A garanciajegy 5 számozott oldalból áll, a garanciajegy 5 oldala egyben érvényes!