Gyakori kérdések
Hogyan vásárolhatok?
Termékeket webshopon keresztül regisztráció nélkül vagy személyesen bemutatótermünkben is megvásárolhatja.
Mi a megrendelés menete?
Weboldalunkon keresztül a kosárba rakott termékekre a számlázási adatok kitöltését követően elküldheti részünkre megrendelését, melyről visszaigazolást küldünk. Raktáron lévő készletes termékekre telefonon keresztül is leadható megrendelés.
Megrendelés esetén mi a szállítási határidő?
Szállítási idő függ a saját illetve a gyártói készletezéstől. Visszaigazolásunkban feltüntetjük a szállítási határidőket.
Milyen szállítási módok közül lehet választani?
- Személyes áruátvétel üzletünkben
- Futárszolgálat, melynek díjazásáról bővebb információt a szállítási információk menüpont alatt talál.
Mik a lehetséges fizetési módok?
- Banki előreutalás (visszaigazolásban megadott számlaszámra)
- Készpénz
Hol tekinthetőek meg a termékek?
Bemutatótermünk jól felszerelt, számos termék megtekinthető az alábbi címen: 1138 Budapest, Váci út 161.
Milyen tisztítószerrel érdemes a csaptelepeket tisztítani?
Az erős vegyszeres tisztítószereket feltétlen kerüljük, használjunk speciális a gyár által ajánlott tisztítót
GROHE BLUE információ
A jelen helyzetben szeretnénk felhívni figyelmüket a GROHE Blue® termékeinkkel kapcsolatos karbantartásra. Tudjuk, hogy sok esetben a GROHE Blue® vízszűrő rendszereink akár több napig is használaton kívül vannak. Ezzel kapcsolatban szeretnénk az alábbiakban felhívni a figyelmüket a termékek biztonsági információiban foglaltakra:
A GROHE nem ajánlja a szűrőrendszerek hosszabb távú üzemen kívül helyezését.
Ha a GROHE Blue® szűrőrendszert egy ideig nem használják, akkor az újbóli használat előtt az alábbi táblázat alapján át kell azt mosni:
Szűrő
2 nap–4 hét
S (40 404) – 600 liter – 15°dKH
2–3 liter
M (40 430) – 1500 liter – 15°dKH
4–5 liter
Ac (40 547) – 3000 liter – 15°dKH
4–5 liter
Mg+ (40 691) – 600 liter – 15°dKH
4–5 liter
L (40 412) – 2600 liter – 15°dKH
6–7 liter
Ha a GROHE Blue® szűrőrendszert több mint 4 hétre használaton kívül helyezik, a szűrőbetétet ki kell cserélni.
A szűrőrendszert minden szűrőcserénél át kell öblíteni.
A GROHE Blue® rendszert szűrőcsere után le kell nullázni.
Ha problémába ütközik, forduljon szakképzett szerelőhöz, vagy kérje a GROHE Service Hotline segítségét e-mailben a TechnicalSupport-HQ@grohe.com címen.
A termék újra üzembe helyezése előtt javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a termék üzemeltetőjével!
Köszönjük megtisztelő figyelmét, és további jó egészséget kívánunk!